Om meg

Eidsøra / Nesset kommune, Norway

fredag 25. november 2011

Jeg, en blogger?! :)

Da har jeg fått prøvd den nye verdenen som virket så spennende: Blogging!
I løpet av høsten har jeg gjort meg kjent med blogging. Fått brukt blogging som verktøy for læringsprosessen i modul 7 i studiet mitt. Jeg har fått positive erfaringer av måten vi har brukt blogging på, og mitt syn på blogging har forandret seg helt. Fra å ha null kunnskap og lite kjennskap til blogging, har jeg nå fått sett nytten og fått kunnskap om fagblogging. Dette tror jeg kommer til å bli et verktøy jeg kan få mye nytte av, noe jeg aldri hadde trodd hvis jeg hadde fått spørsmålet i august, før jeg startet på denne modulen.
Det var utenkelig at jeg skulle bli en blogger da! :)

1 kommentar:

  1. Ja, det er mye som kan skje i løpet av et skolelederstudium :) Fint å se at flere konkluderer med et bloggingen kan komme til å fortsette...
    Takker for følget og for gode kommentarer underveis!

    SvarSlett